Konferencja

20/05/2017 odbyła się I Konferencja nt. Zespołu Ehlersa-Danlosa. Poznałam wiele osób, z którymi do tej pory miałam kontakt tylko wirtualny. Niesamowite jak z ludzie z takimi dolegliwościami potrafią być pozytywni i weseli :) To po części okropne, ale poznanie tylu osób zmagających się z podobnymi problemami jest ogromnym wsparciem. 

Dostałam możliwość podzielenia się moją historią na Konferencji, za co jestem ogromnie wdzięczna. Moje gadulstwo można obejrzeć tutaj natomiast prezentację poniżej:



Nagrałam też krótki filmik o tym, jak wygląda życie z EDS, mam nadzieję, że trochę przybliży to zrozumienie z czym zmagamy się na codzień...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeszcze jeden oddech...

Shunt, stabilizacja kręgosłupa, bomba, fluoroskopia....

Miesiąc po operacji TOS